ჩვენი გვერდი | Our Page
fb.com/geostalk
შესაწირი | Donations
https://www.paypal.me/GEOSTALK
ობიექტის სურათები | Object pictures
https://www.facebook.com/media/set/?vanity=geostalk&set=a.2668674833419306
ჭიათურის ალბათ ყველაზე ნაკლებად ცნობილი საბაგირო გზა ცდფ – წინსოფელი აშენდა 1985 წელს. იგი წინსოფლიდან პირდაპირ ქარხნის ტერიტორიაზე სულ რაღაც 2,5 წუთში ჩამოყავდა და ამოჰყავდა მოქალაქეები. მანქანით აღნიშნული გზა საშუალოდ ნახევარ საათს შეადგენს. საბაგირო მუშაობს 24 საათიან რეჟიმში, 3 ცვლაში. მისი წარმადობა შეადგენს 150 კაცს / საათში. ვაგონის მოძრაობის სიჩქარეა 5 მ/წ. საბაგირო გზის სიგრძე შეადგენს 393 მეტრს. ქვედა და ზედა სადგურებს შორის დონეთა სხვაობა 132 მეტრია. საბაგიროს ემსახურება ერთი ცალი 4 კაციანი ვაგონი. მზიდი ბაგირის დიამეტრი შეადგენს 35,5 მმ, ხოლო წამყვანი ბაგირის დიამეტრი 12 მმ. დღესდღეობით გაჩერებულია ტექნიკური ინსპექტირების გამო
Probably the least known ropeway in Chiatura is “TsDF – Tsintsofeli” that was built in 1985. It was operating between Tsinsopeli and the factory. Journey time was 2,5 minutes. Average travel time by car was half an hour. The ropeway operates 24 hours in 3 shifts. Its capacity is 150 persons / hour. The speed of carriage is 5 m/s. The length of the ropeway is 393 meters. The level difference between the lower and upper stations is 132 meters. Passengers are served by one 4-person carriage. The diameter of the solid rope is 35,5 mm and the diameter of the leading rope is 12 mm. Now days stopped due technical maintenance
#geostalk #photography #abandoned #stalk #diggers #amazing #places #georgia #architecture #tchiatura #მიტოვებული #დავიწყებული #საბჭოთა #დიგერები #სტალკერი #ჭიათურა #ინდუსტრიული #ტურიზმი #ქალქი #აღმოაჩინეჭიათურა #discovertchiatura #spendyoursummeringeorgia