ჭიათურის ახალი საბაგირო | მშენებლობა 2019 წელი
ჩვენი გვერდი | Our Page
fb.com/geostalk
შესაწირი | Donations
https://www.paypal.me/GEOSTALK
ობიექტის სურათები | Object pictures
https://www.facebook.com/pg/geostalk/photos/?tab=album&album_id=2712514539035335
საბჭოთა კავშირში, პირველი სამგზავრო საბაგირო გზა, სწორედ ჭიათურაში აშენდა. 3 ათეული წელია ხაზები და გონდოლები ვეღარ აკმაყოფილებდა თანამედროვე მოთხოვნებს და საფრთხეს უქმნიდა მგზავრებს. ამიტომ, სამგზავრო საბაგიროს მუშაობა 2016 წელს შეწყდა. საფრანგეთის მთავრობის მხარდაჭერით, ჭიათურაში საბაგირო გზებისა და სადგურების რეკონსტრუქცია მიმდინარეობს. პროექტის თანახმად, სრულად აღდგება ცენტრალური სადგური და მისგან გამავალი ოთხი მიმართულება. გზის საერთო სიგრძე 3 428 მეტრია. რევერსიული, გონდოლებიანი საბაგირო გზის მიწოდება ფრანგულმა კომპანიამ Pomagalski უზრუნველყო. ამ ეტაპზე რეაბილიტაცია უტარდება ერთ ცენტრალურ სადგურს და მისგან გამავალ 4 მიმართულებას: სანატორიუმი (862 მ), ნაგუთი (1081 მ), ლეჟუბანი (845 მ) და მუხაძე (640 მეტრი). ოფიცალური ინფორმციაციით, საბაგიროს ფუნქციონირება ჯერ კიდევ 2017 წლის ბოლოს უნდა დაეწყო, თუმცა ვადად 2019 წლის მაისი დასახელდა. დღეს არის 2020 წლის აპრილი და საბაგიროს მშენებლობა კვლავ არის გაჩერებული. მისი საბოლოო გახსნის თარიღი ჯერ უცნობია. ალბომში გადაღებული სურათების ასახავს სწორედ 2019 წლის გაზაფხულს. ამ პერიოდში საბაგიროს ქვედა სადგურზე მიმდინარეობდა ელექტრო მოწყობილობების, სამართვავი პულტების და ლიფტის მონტაჟი. ზედა სადგურები ჯერ კიდე ბეტონის ჩასხმის და მეტალის კონსტრუქციების მონტაჟის ეტაპზეა. The first passenger cable car in the Soviet Union was built in Chiatura. Lines and cabins could no longer meet requirements of passengers’ safety for last three decades. Therefore, operations of the central passenger ropeway were halted in 2016. Reconstruction of ropeways and stations in Chiatura began some time ago and is still underway with support of the French government. According to the project, the central station and four directions from it are planned to be fully reconstructed. The total length of the ropeway is 3,428 meters. The French company “Pomagalski” provided the reversible, gondola type cable car systems. At this stage rehabilitation is being carried out at the central station and 4 directions: “Sanatorium” (862 m), “Naguti” (1081 m), “Lezhubani” (845 m) and “Mukhadze” (640 meters). According to the official information, the operation of the ropeway should have started at the end of 2017, later the deadline has been moved on May 2019. Today is April 2020 and the construction of the ropeway is still suspended. The date of its final opening is still unknown. The pictures in the album show construction state of cable car in the spring of 2019. Electrical equipment, control panels and elevators were installed at the lower station of the ropeway during this period. Upper stations are still in the stage of concrete pouring and metal structures installation. #geostalk #photography #abandoned #stalk #diggers #amazing #places #georgia #architecture #ropeway #tchiatura #მიტოვებული #დავიწყებული #საბჭოთა #დიგერები #სტალკერი #ჭიათურა #ინდუსტრიული #ტურიზმი #ქალქი #აღმოაჩინეჭიათურა #საბაგირო #discovertchiatura #spendyoursummeringeorgia